martes, 23 de junio de 2009

FELIZ ANIVERSARIO

O pasado venres, 19, o noso instituto estivo de ANIVERSARIO: cumpriu 25 anos. Casi nada! Foi emocionante volver a verse antiguos alumnos (hoxe profesionais, ou en camiño de selo, de diferentes, múltiples e variadas profesións) con profesores actuais e outros que xa estiveran no noso centro. Había anécdotas para "dar e tomar". Non dabamos rematado de contar as aventuras, os recordos... A verdade e que o pasamos todos e todas moi ben. Quedáronnos ganas de repetir... O FARO DE VIGO de hoxe saca un artigo sobre o evento. Podédelo ler aquí.
Xa hai algo que nos une: ser do IES MEIXOEIRO ou, agora, CARLOS CASARES.

6 comentarios:

A dijo...

Noraboa polo aniversario. Ainda lembro cando lle cambiaron o nome, ou cando estivemos de protesta pacífica contra o Prestige.

Seguide así, o centro foi coma unha gran familia.

Saúdos.

Nesyan dijo...

Donde podremos ver el video que estaban grabando l@s alumn@s por el centro??

Anónimo dijo...

Ola, o que queira ver o video do 25 aniversario, recibirá unha invitación para velo a través do e-mail que enviou ó Instituto. Se non enviaches e-mail, podes solicitar ver o video enviando un correo a: ies.carlos.casares25@gmail.com e remitiráselles unha invitación para velo en privado. Saudos.

Anónimo dijo...

Acabo de enterarme de la celebración del 25 aniversario. Me hubiera encantado estar ahí... ¿como es que se enteraron los ex-alumnos? Yo soy de la primera promoción y me encantaría saber de la gente con la que pasé cuatro años de mi vida.

Teresa dijo...

Holaaa!!!felicdades por el aniversario y eso,que comento en esta entrada como podria hacerlo en otra.
Soy Teresa Garcia Gonzalez y estoy en inglaterra,alguien me lee??es que no puedo usar el messenger ni el tuenti ni el correo electronico,asi que si alguien me lee que conteste porfa,asi me entretengo y contadme novedades por ahi.
Bueno,ala yo lo estoy pasndo muy bien,si a alguien le interesa que conteste por favor.
Un beso!!

(Se nota que me aburro un poko,no?)

Carlota1 dijo...

aaaaaaahhhh!!!!!!!! estoy incomunicada!! en este pais tienen todo vetadoo!!! aaaarrgg!! por favor que alguin lea esto i me responda.. por favor!
teresa, te comprendo.. ahora estaras cortando un nabo en ciencias... yo estoi en informatica.. dios! qe alguien se preocupe por nosotrooosss!!!!!